محصولات خاص برای فروش آنلاین

۶ محصول خاص برای فروش آنلاین

فروش آنلاین در سال‌های اخیر به یکی از پُرسودترین کسب‌وکارها تبدیل شده. از همین رو فروشگاه اینترنتی به عنوان ابزار کمکی فروش، نقش فوق‌العاده‌ای رو تو رشد این صنعت ایفا کرده. درسته که یک سری از محصولات تا حالا جای خودشون رو حسابی بین مشتری‌ها باز کردن. اما جالبه بدونین که پتانسیل‌های زیادی همچنان تو این صنعت نهفته که اگه اون‌ها رو بشناسین و از این موقعیت استفاده کنین، می‌تونین سود مستمری رو از آنِ خودتون کنین. با معرفی این ایده‌های بکر همراهمون باشین.

۱.  جاکلیدی‌های جذاب و دوست‌داشتنی

فروش آنلاین جاکلیدی‌های جذاب

یادتون میاد وقتی بچه بودین چقدر دوست داشتین با پدر و مادرتون برین پارک؟ به احتمال زیاد فروشنده‌های دوره‌گرد تو پارک رو هم دیدین که جاکلیدی‌های رنگارنگی رو می‌فروختن. شاید براتون جالب باشه بدونین که یه بازار موفق برای فروش این جاکلیدی‌ها، یا حداقل اون خاص‌ها و خوشگل‌هاشون، وجود داره!

خیلیا دوست دارن یه دونه جاکلیدی با نقش شخصیت‌های کارتونی دیزنی مثل میکی‌موس رو داشته باشن و خاطرات دوران کودکی‌شون رو زنده نگه دارن! پس چه خوبه الان تو فروشگاه اینترنتی اطرافتون جستجو کنین و از این محصولات زیبا ایده بگیرین. تو این حوزه فقط جاکلیدی نیست که جای کار داره، بلکه منظور هر چیز خاص و دلبرانه هستش. مثل جوراب‌های با طرح خاص، گُلسرهای شیک و خاص، لوازم تحریر خیلی خاص که تو لوازم تحریر فروشی‌ها پیدا نمیشه، استیکرهای جذاب و منحصر به فرد، ماگ‌های فوق‌العاده و …

هر کدوم از این محصولات به تنهایی می‌تونن موضوع یه فروشگاه آنلاین باشن یا اینکه کلا یه فروشگاه برای فروش کلیه چیزهای خاص بزنین. که البته پیشنهاد ما اینه که اگه روی یک بازار خاص تمرکز کنین بهتره.

۲.  رول دستمال کاغذی، خاص و زیبا

فروش آنلاین رول دستمال کاغذی

شاید باورتون نشه، ولی فروش آنلاین رول دستمال کاغذی استوانه‌ای خوراک افرادیه که کارشون درست کردن انواع کاردستیه! اونقدری که کلی فروشگاه آنلاین تو خارج از ایران می‌تونین پیدا کنین که این رول‌ها رو به صورت عمده به فروش می‌رسونن. از کجا معلوم؟ شاید رول دستمال کاغذیتون تبدیل بشه به دودکش یه خونه باحال مقوایی که به دست یه آدم خلاق درست شده!

یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد آنلاین، فروش لوازمیه که کاربردهای روزمره دارن و ازشون میشه تو انواع کاردستیا هم استفاده کرد. اون نایلونهایی رو که مامانتون موقع خرید پرتقال با خودش میاورد خونه و شکل پرچم آرژانتین بودن، یادتونه؟ شاید باورتون نشه که از همونا هم میشه یه عالمه کاردستی درست کرد. پس یادتون باشه که عمده‌فروشی این خرده‌ریزه‌جات هم یکی از ایده‌های ناب برای کسب درآمد آنلاینه!

۳.  صدف دریایی، جذاب و دلربا

فروش آنلاین گردنبند صدفی

صدف‌های کنار دریا اشیای زیبا و خیلی جذابی هستن. خبر خوبی که براتون داریم اینه که برای این تزئینیجات کلی متقاضی و مشتری وجود داره. از این صدف‌های زیبا تو ساخت جواهرات و همینطور دکورهای با پس‌زمینه دریا برای همه خونه‌ها استفاده میشه.

جالبه که بدونین بقیه سنگ‌ها و چیزهای گرفته شده از طبیعت رو هم می‌تونین به صورت عمده تو فروشگاه آنلاین خودتون به فروش بذارین. مثلا شاید میوه اون درخت بلوط یا کاجی که تو پارک کنار خونه‌تون سبز شده، برای خیلی از افراد جالب باشه. به هر حال خیلی‌ها هستن که تو جاهایی زندگی می‌کنن که اصلا درخت بلوط یا کاج وجود نداره. این افراد می‌تونن با خرید این چیزها اشیای تزئینی زیبایی رو برای خونه‌شون درست کنن.

۴.  اسلایم‌های رنگارنگ، آرامش‌بخش و دلنشین

فروش آنلاین اسلایم

والدین همیشه به دنبال چیزهای جدیدی هستن که حواس بچه‌ها رو به خودش جمع کنه و آرامش رو به زندگی‌شون برگردونه. یکی از محبوب‌ترین محصولاتی که درست کردنش هم خیلی آسونه، چیزی نیست جز خمیربازی دست‌ساز و خونگی یا همون اسلایم!

شاید با خودتون فکر کنین که فروش آنلاین محصولی که درست کردنش آسونه، به صرفه نباشه. اما خوبه این نکته رو هم بدونین که همیشه والدین و بچه‌هایی هستن که دلشون میخواد محصولات از پیش آماده شده و بسته‌بندی شده رو خریداری کنن.

از اون گذشته، شما می‌تونین اسلایم خودتون رو از محصولات مشابه حسابی متمایز کنین! مثلا می‌تونین اکلیل داخلش بریزین، از شب‌رنگ داخلش استفاده کنین یا توپ‌های رنگی داخلش بندازین. همینطور می‌تونین ضمانت استفاده از موادی رو بدین که هیچ ضرری برای بچه‌ها ندارن. می‌تونین اسباب‌بازی‌های کوچیک رو هم داخل اسلایمتون بندازین تا بچه‌ها حسابی سورپرایز بشن. خلاصه که ایده‌های ناب تو این زمینه انتها نداره!

۵.  لوازم شخصی‌سازی شده، مناسب انواع سلیقه‌ها

فروش آنلاین لوازم شخصی‌سازی شده

شخصی‌سازی تو این روزها کلید موفقیت مهمی محسوب میشه. هیچ چیزی مشتری‌ها رو خوشحالتر از این نمیکنه که دقیقا همون محصولی رو که مدنظرشون هست، تحویل بگیرن. به همین دلیله که می‌تونیم بگیم یکی از بهترین راه‌ها برای فروش آنلاین اینه که محصولات از پیش ساخته شده رو بخرین، شخصی‌سازیشون کنین و بدون دردسر آنچنانی از طریق فروشگاه اینترنتی خودتون به فروش برسونین (البته ناگفته نَمونه که به کمی خلاقیت هم نیاز دارین).

کلی وسیله وجود داره که دارن به صورت آنلاین به فروش می‌رسن و شخصی‌سازی شده هم هستن، مثل حوله‌هایی که اسم شخص روش نوشته میشه یا کفش‌هایی که به صورت هنرمندانه روی اونها نقاشی میشه. ولی اگه شما بخواین کمی خلاقیت به خرج بدین و خارج از چهارچوب بسته‌ فکر کنین، می‌تونین هر چیزی رو که به ذهنتون میرسه از این طریق بفروشین و سودش رو ببرین. مثلا ایده سطل زباله با عکس فردی که ازش بدتون میاد چطوره؟

۶.  باکس هدیه، شیک و منحصر به فرد

فروش آنلاین باکس هدیه

باکس هدیه چیز جدیدی نیست، ولی مسئله اینجاست که بیشتر باکس‌هایی که فروش آنلاین دارن دیگه خیلی کلیشه‌ای شدن. خبر خوش اینجاست که شما می‌تونین کمی خلاقیت به خرج بدین و فروشگاه آنلاین خودتون رو با ایده‌های ناب باکس هدیه راه‌اندازی کنین. مثلا توی یه باکس هدیه شعرهای دست‌نویس خودتون رو با خط خوش بنویسین و بذارین تا مشتری بتونه از اون‌ها برای هدیه دادن به دوستاش استفاده کنه. و کلی ایده ناب دیگه که خودتون می‌تونین بهشون فکر کنین.

سخن پایانی

فروش آنلاین لزوما به معنی درست کردن محصولات نوآورانه و جدید از صفر نیست. شما به راحتی می‌تونین اشیای ساده‌ای رو که شاید از نظر بعضی‌ها بی‌اهمیت جلوه کنن، کمی تغییر بدین و با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خودتون، این اشیای زیبا رو به مشتری‌های سراسر کشور بفروشین. کافیه کمی خلاقیت رو چاشنی کارتون کنین. براتون آرزوی بهترین‌ها رو داریم و در این زمینه می‌تونین رو تخصص ما که راه اندازی فروشگاه آنلاین هست حساب کنید و از ما مشاوره رایگان بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *