کال سنتر چیست؟ هر آنچه باید قبل از شروع به کار در یک کال سنتر بدانید!
کار تو کال سنتر ممکنه به ظاهر شغل بسیار جذابی باشه. شاید فکر کنید همه میتونن تو این شغل مشغولبهکار و موفق بشن؛ ولی بهتره…
مشاهده ادامه مطلب کال سنتر چیست؟ هر آنچه باید قبل از شروع به کار در یک کال سنتر بدانید!Text-2-Pay چیست و چطور کار میکند؟
پرداخت متنی یا Text-2-Pay موضوعیه که در چند سال اخیر، سروصدای زیادی به پا کرده. ایده پرداخت متنی از اون جایی شروع شد که تحقیقات…
مشاهده ادامه مطلب Text-2-Pay چیست و چطور کار میکند؟آنالیز اینستاگرام با ۷ ابزار رایگان و پولی برتر
امروزه خیلی از شرکتها و کسب و کارها کوچک و بزرگ برای بازاریابی محصولات خودشون از آنالیز اینستاگرام استفاده میکنن. آمارها نشون میده که تو…
مشاهده ادامه مطلب آنالیز اینستاگرام با ۷ ابزار رایگان و پولی برترچت زنده فروشگاه آنلاین، یک فروشنده در اختیار خریدار
تا حالا به اهمیت سرویس «چت زنده» در فروشگاه اینترنتی فکر کردید؟ فکر کنم اهمیتش رو با این مثال بهتر متوجه بشید. احتمالا براتون پیش…
مشاهده ادامه مطلب چت زنده فروشگاه آنلاین، یک فروشنده در اختیار خریدارچرا نباید برای ایمیل مارکتینگ، لیست ایمیل خریداری کنیم؟
خرید لیست ایمیل، یک پیشنهاد پرتکرار در ابتدای ایمیل مارکتینگه. خیلی از شرکتهای بازاریابی ایمیلی و دیجیتال مارکتینگ، به کسبوکارها توصیه میکنن که برای افزایش…
مشاهده ادامه مطلب چرا نباید برای ایمیل مارکتینگ، لیست ایمیل خریداری کنیم؟بالا بردن سرعت سایت با بهینه سازی تصاویر
یه عکس از هزار کلمه با ارزشتره. تصاویر یکی از اجزای اساسی وب هستن. تصویرها کاربر رو درگیر خودشون میکنن و یک سایت، پست وبلاگ،…
مشاهده ادامه مطلب بالا بردن سرعت سایت با بهینه سازی تصاویرنرخ تبدیل چیه و چطور میتونه فروش فروشگاه آنلاین رو زیاد کنه؟
قیمت محصول شما منطقیه، میزان تبلیغاتتون هم بالاست، بستهبندی و کیفیت محصول هم حرفهای زیادی برای گفتن داره، اما… مخاطبان به اندازه کافی به محصول…
مشاهده ادامه مطلب نرخ تبدیل چیه و چطور میتونه فروش فروشگاه آنلاین رو زیاد کنه؟اهمیت بازخورد مشتری + روشهای جمعآوری و مدیریت نظرات
بازخورد مشتری، بیان تجربه مخاطب در استفاده از خدمات یا محصولات ماست. این بازخوردها میتونه در مورد بخشهای مختلف مثل پشتیبانی، ارائه محصول، خدمات فنی…
مشاهده ادامه مطلب اهمیت بازخورد مشتری + روشهای جمعآوری و مدیریت نظراتلید چیه و به چه درد ما برای پیدا کردن مشتری میخوره؟
افزایش فروش هدف اصلی هر شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ هستش که به روشهای مختلفی قابل اجراست. جمعآوری لید یا سرنخ یکی از استراتژیهای…
مشاهده ادامه مطلب لید چیه و به چه درد ما برای پیدا کردن مشتری میخوره؟۱۲ شاخص پیشنهادی برای بهبود مرکز تماس
تعریف KPI یا شاخص کلیدی عملکرد، “مقدار قابل اندازه گیری است که برای ارزیابی میزان موفقیت یک فرد یا سازمان در رسیدن به هدف استفاده…
مشاهده ادامه مطلب ۱۲ شاخص پیشنهادی برای بهبود مرکز تماس